Ældreboligerne - Driftspersonalet

Personalet

Baunevangens Ældreboliger deler ejendomskontor og personale med Baunevangen og Hvidovreparken.

Personalet

De ansatte på ejendomskontoret og i marken...
- mus på foto for at se medarbejderens primær arbejdsområde og opgaver!

Brian Ludvigsen

Driftsleder

Brian er ansvarlig for den daglige drift herunder, fraflytningssyn, indflytningssyn, forsikringssager, håndværkertilsyn, samt vedligeholdelse, renholdelse og rekvirering af håndværkere, i de 3 boligafdelinger.

Christina Hansen

Driftslederassistent

Christina Hansen er tiltrådt som ny driftslederassistent den 1. september 2017. Christina kommer fra en stilling som Serviceassistent i Holbæk Boligselskab. Driftsleder- assistenten er driftslederens stedfortræder og varetager derfor også opgaver if. med fraflytningssyn, indflytningssyn, forsikringssager, bogføring, rekvirering af håndværkere m.m.

Jan Christensen

Servicemedarbejder

Jan har arbejdet inden for boligsektoren de sidste mange år, og har været ansat her i Hvidovre Boligselskab siden 1999.
Jan er tilknyttet Hvidovreparken, Baunevangen samt Ældreboligerne, hvor han sørger for renholdelse, vedligeholdelse, glatførerbekæmpelse og beboerservice.

Torben Johansen

Servicemedarbejder

Udlært elektriker. Torben Startede 1 marts 2021 han er tilknyttet Hvidovreparken og Baunevang ældreboligerne hvor han sørger for renholdelse -vedligeholdelse - glatførebekæmpelse og beboerservice

Anette Worm

Kontorassistent

Annette er ansat på ejendomskontoret januar 2021. Har tidligere arbejdet med driftsrelaterede opgaver i andre boligorganisationer og har bl.a. indsamlet oplysninger og beskrevet boliger, afdelinger og nærområder i hele Danmark.

Tager i mod beboer henvendelser på ejendomskontoret, telefon, hjemmeside og beboer-app.
Rekvirere håndværkere, Forsikringssager, Bogføring, Referater fra møder samt mange andre "blæksprutte" opgaver hvis der skulle opstå problemer i og omkring dit lejemål.

Søren Jensen

Driftslederassistent

Søren er primært tilknyttet afdelingen på Skårupvej, hvor han sørger for renholdelse, vedligeholdelse, glatførerbekæmpelse, beboerservice mm., og er desuden deltid på ejendomskontoret.

KAB - lokal kundechef

KAB: Bygge- og Boligadministration, som er vores administrationsselskab, varetager en række administrative og praktiske opgaver for Ældreboligerne og de øvrige afdelinger i Hvidovre Boligselskab. Til dette formål er ansat:

Anders Brøgger

Lokal kundechef

Den lokale kundechef har det overordnede administrative og driftsmæssige ansvar for boligorganisationen, herunder det overordnede ansvar for samarbejdet mellem Hvidovre Boligselskab og KAB.
Den lokale kundechef sikrer de løbende driftsopgaver i tæt samarbejde med ejendomskontoret og skal kontaktes vedrørende ændringer, som ønskes foretaget i lejemålet. Brug kontaktformular på KAB-faneblad.

Mail: andbr@kab-bolig.dk

TOP